Mindenszentek - egy kis kitekintő a blogírásból

2015.11.01 10:10

Kedves Te, aki most olvasol...álljon itt egy olyan bejegyzésem, ami egy kicsit kitekint a blog történetének felvázolásából, - hiszen annak még nagyon az elején járok - és amit szívem teljes kitárásával megosztok veled...

Mindenszentek napja van. 

Lehet, hogy ez furcsának tűnik - mint ahogy majd rájössz, hogy én (ahogy mondani szoktam) "fordítva vagyok bekötve" -, de évek óta az egyik legkedvesebb időszakom. 

Ilyenkorra a szívem megtelik fénnyel, és Karácsonyig minden egyes nappal egyre jobban és jobban fénylik...

Nem ragozom...Egy ideje biztos vagyok benne, hogy nincs halál, maximum a fizikai ruhánkat vetjük le.

Úgy szoktam ezt emlegetni, mióta nagymamám is eltávozott közülünk, hogy én még mindig érzem,  hogy itt ül a vállamon...soha nincs olyan, hogy "nélküle"...

Majd írok arról, hogy volt egy meditációs megtapasztalásom arról, hogy nincs bűn, nincs elválasztottság, segítenek bennünket "valakik" egy másik dimenzióból, ha úgy tetszik, "odafentről", de ezt csak képletesen lehet érteni, hiszen nem fölöttünk vannak, hanem " Ő vagy Ők a Minden és Mindenütt"...

Vannak, akik ezt halál-közeli élményben tapasztalták meg.

Itt egy link, egy általam a napokban  megtekintett dokumentum filmről...hihetetlen nagy erőt merítettem belőle, megbizonyosodtam, hogy valóban jól gondolom:

www.youtube.com/watch?v=Z-5xxXcL2v0

 

...és érdekes, hogy tegnap a televízióban is ez a megközelítés jött velem szembe:

 

rtl.hu/rtlklub/fokuszplusz/muller-peter-minden-emberi-lelek-halhatatlan

 

A mai napra jó olvasgatást, böngészgetést, és kellemes elményülést és elcsendesülést kívánok mindenkinek.

 

Szeretettel: Andi

 

 

  

 

 

 

 

—————

Vissza