Vég - egy másfél hónapos utazás összefoglalója

2015.12.21 08:50

Kedves VÁLTÓK!

 

Végre befejeztem az Erő kontra erő című könyv olvasását. Nem tudom még biztosan, de sejtem, ezt még többször át fogom ismételni. A bevezető utáni részekből azért sem tudtam összefoglalókat készíteni, mert javarészt tudomány szemszögéből közelít, és én elsősorban szív-beállítottságú ember vagyok. Megérteni megértem, de már újraírni nem tudok a közbenső tartalomról (sokszor ezért nehéz például szavakat használnom, kontextust találnom szubjektív élményeimre, és van, hogy nincs is, vagy már nem keresem őket - beteg is addig voltam ettől, míg görcsösen meg akartam értetni magam másokkal :) Másrészt ugye nincs kineziológiai praxis-gyakorlatom se, tehát nincs is leülepítve, amit tárgyal a könyv, ezért nem is vettem volna a bátorságot semmiféle szubjektív vélemény megfogalmazására.

Na, de nem én találtam fel a spanyol viaszt, vagy hogy nagyanyámat idézzem "a spanyol viaszkot" :D

Azaz igaz, hogy a környezetemben úttörő próbálkozás volt bloggerkedni egy nem mindennapos - sőt, sokak által furcsállott, fel nem vállalható - témával, rögtön a "megvilágosodással", megspékelve egy nem könnyű, de annál nagyobb katarzist adó könyvön keresztüli elemzéssel, de a világon jópáran próbálkoztak nálamnál jóval sikeresebben ezzel..

Ugyanis - milyen jó is az  internet korában élni - kutattam a világhálón, mások, akik olvasták, ugyan írtak-e, - és ha igen, hogy-s mint - sajátos élményeikről, megéléseikről?

És jelentem, IGEN, sőt, volt aki újra-átdolgozva sajátos terápiát is kialakított belőle (Ábrahám-Hörömpő Andrea nagyszerű blogger és terapeuta - LÉLEKMOZAIKOK).

Úgyhogy - mivel már annyian és olyan ügyesen megírták - én most élek a lehetőséggel, és az összefoglalótkból pár linket "csak" ide bemásolok, és hálás szívvel megköszönöm minden kedves érintettnek, hogy ezt megtehetem.

szabadonebredok.info/hawkins-fele-tudatterkep-ero-kontra-ero/

forrás: Szabadon Ébredők

lelekmozaikok.hu/tag/ero-kontra-ero/

forrás: Lélekmozaikok - Ábrahám-Hörömpő Andrea

lelekmozaikok.cafeblog.hu/2014/07/03/hawkins-fele-tudatterkep-1-szint-szegyen/

forrás: Lélekmozaikok - Ábrahám-Hörömpő Andrea

lelekmozaikok.hu/2014/09/01/maximalizald-erod-a-tudatossag-kapujaban-hawkins-fele-tudatterkep-9-szint-batorsag/

forrás: Lélekmozaikok - Ábrahám-Hörömpő Andrea

lelekmozaikok.hu/2014/10/24/a-hit-embere-vagy-a-tudomany-embere-vagy-hawkins-fele-tudatterkep-13-szint-esszeruseg/

forrás: Lélekmozaikok - Ábrahám-Hörömpő Andrea

lelekmozaikok.hu/2014/11/05/a-szeretet-mint-eletmod-hawkins-fele-tudatterkep-14-es-15-szint-szeretet-es-orom/

forrás: Lélekmozaikok - Ábrahám-Hörömpő Andrea

 

Így hát véget ért egy másfél hónapos utazás, számomra hihetetlenül megnyugtató véggel, ti. magamat is legyőztem mindeközben (első blogírás, rázós témák, fontos tananyag interpretálása személyes nézőpontból).

Jelenleg élvezem ezt az üres teret belül, s várom, hogy jöjjön az újabb tananyag, felbukkanjon bennem az igény, hogy aztán testet öltsön egy újabb tankönyvben.

Ha ez megtörténik, még akkor sem ígérem, hogy blogposztokat fogok belőle írni, de fenntartom, hogy lehet...

Aki figyelemmel kísért, jelenlétével kitüntetett eddig, nagyon köszönöm, jó volt ezt a szakaszt nem magányosan, mégis egyénenként egyedül megtenni.

A következő jelentkezésig kívánok mindenkinek békés ünnepeket, sikeres újesztendőt, kívánom, hogy a tér és a fény könyörületesen és minden-hatóan szülessen/jelenjen meg bennetek.

Szeretettel: Andi

ui: tudtátok, hogy a Karácsony szót a magyar Kerecsen(-sólyom)-ból származtatják?...

 

 

 

 

—————

Vissza